Smluvní podmínky

1. Smluvní vztah a jeho vznik

a) Právní poměr – smluvní vztah vzniká mezi ASIANA spol.s r.o., se sídlem Terronská 68, 160 00 Praha 6, IČ: 49704362, DIČ: CZ49704362, zapsaná v obchodním rejstříku vedením Městským úřadem v Praze, pod spisovou značkou oddíl C, vložka 22489 ze dne 16.8.1993, (dále jen „zprostředkovatel“) a organizacemi či jednotlivci, jež mají způsobilost k právním úkonům, u jednotlivců mladších 18ti let jejich právní zástupci (dále jen „objednatel“) a řídí se ustanovením občanského a obchodního zákoníku a je upraven v těchto podmínkách.
b) Smluvní vztah mezi zprostředkovatelem a objednatelem vzniká podáním řádně vyplněné a podepsané závazné přihlášky, podpisem cestovní smlouvy a následným uhrazením zálohy ve výši 50% z ceny školného a ubytování, přičemž zbývající část ceny studijního pobytu je splatná do data stanoveného zprostředkovatelem, nejpozději však 30 pracovních dnů před samotným zahájením pobytu. V případě pozdější registrace přihlášky se platí celý pobyt najednou. U osob mladších 18 let přihlášku podepisuje jeho zákonný zástupce.

 

2. Předmět zprostředkování

Zprostředkovatel pro objednatele zprostředkuje studijní pobyt dle vyplněné přihlášky. Rozsahem poskytovaných služeb se tedy rozumí délka a termín zahraničního studijního pobytu, typ ubytování a stravování, pojištění, dopravy, případné další písemně specifikované služby a celková cena pobytu. Všechny zprostředkovávané studijní pobyty v zahraničí jsou organizovány a garantovány jazykovými školami, jejichž název je uveden u každého nabízeného jazykového kurzu.

 

3. Práva objednatele

Objednatel má právo:
a) vyžadovat poskytnutí služeb výslovně zahrnutých do ceny zahraničního studijního pobytu
b) být seznámen se všemi případnými změnami, rozsahu služeb a ceny pobytu
c) právo být pojištěn a být informován o rozsahu pojištění
d) právo vyžadovat od zprostředkovatele potřebné informace o okolnostech a náležitostech služeb
e) odstoupit od smlouvy bez jakýchkoliv storno poplatků v případě zrušení pobytu ze strany zprostředkovatele, při přesunu konání pobytu oproti původně stanovenému termínu o více než 48 hodin. V případě, že objednatel neodstoupí od smlouvy v termínu určeném zprostředkovatelem při oznámení změny sjednaných služeb, bude se mít za to, že se změnami souhlasí.

 

4. Platební podmínky

a) Při rezervaci o období kratším než 30 pracovních dnů před nástupem na studijní pobyt, si zprostředkovatel vyhrazuje právo požadovat uhrazení celé částky před provedením požadované rezervace.
b) V případě nezaplacení zbývající části ceny studijního pobytu ke dni splatnosti, je zprostředkovatel oprávněn od smlouvy odstoupit a ponechat si zálohu jakožto smluvní pokutu. Dříve než tak zprostředkovatel učiní, je povinen písemně informovat objednatele o této skutečnosti.
c) Pokud v době po podání závazné přihlášky na studijní pobyt do dne jeho zahájení dojde ke změnám vedoucím ke změně původní ceny studijního pobytu, je zprostředkovatel povinen tuto skutečnost objednateli neprodleně oznámit. V případě, že kurz české koruny vůči cizí měně, ve které je stanovena cena zahraničního studijního pobytu, se zvýši o více jak 5% vůči dni vystavené zálohy, je objednavatel povinen zprostředkovateli doplatit vzniklý kurzovní rozdíl v plné výši ještě před nástupem na zahraniční studijní pobyt.

 

5. Způsob platby

Objednatel se zavazuje uhradit předem stanovenou cenu, a to v hotovosti nebo bankovním převodem na účet zprostředkovatele. Úhradu lze provést v hotovosti nebo bankovním převodem v Kč, EUR a USD.

 

6. Změny sjednaných služeb ze strany zprostředkovatele

a) Zprostředkovatel si vyhrazuje právo uskutečnit změny obsahu jednotlivých služeb proti sjednanému rozsahu v přihlášce, které jsou nezbytné a které nemůže ovlivnit (pokud tak učiní například dopravci či partnerská zahraniční škola nebo pokud taková skutečnost nastane v důsledku vyšší moci).
b) Zprostředkovatel má právo na zrušení pobytu při nedostatečném počtu účastníků (týká se skupinových pobytů) a při mimořádných okolnostech. Při zrušení pobytu zprostředkovatelem se vrací objednateli úhrada v plné výši.

 

7. Odstupné od smlouvy ze strany objednatele – storno poplatky

a) Objednatel má právo před začátkem pobytu odstoupit od smlouvy, toto odstoupení musí být oznámeno písemnou formou (doporučený dopis, nebo osobní podání na pobočce),přičemž za den odstoupení se považuje den doručení písemného vyrozumění na adresu zprostředkovatele.
Stornovací podmínky a platby:
35 dní a více 25% předem stanovené ceny za služby školy 34 – 7 dní 50% předem stanovené ceny
6 dnů a méně 100% předem stanovené ceny
b) Při zmeškání odjezdu, zmeškání nástupu do místa pobytu, či v případě předčasného ukončení pobytu, nevzniká objednateli žádný nárok na refundaci již zaplaceného pobytu.
c) Za absenci v hodinách výuky ani při neúčasti na předem stanoveném programu se poplatky nevrací. d) Stornovací podmínky návazných služeb k zahraničnímu studijnímu pobytu (tedy doprava, zajištění potřebných víz a další doprovodné služby) se řídí vlastními storno podmínkami.
e) Manipulační poplatek zprostředkovatele je při stornu zahraničního studijního pobytu ze strany objednavatele vždy nevratný.

 

8. Pojištění

Zřizovatel na žádost objednavatele může zajistit k zahraničnímu studijnímu pobytu cestovní pojištění. Výše plnění pojistných událostí je určena pojistnou smlouvou. Z pojistné smlouvy vzniká právní vztah mezi pojišťovací institucí a pojištěným účastníkem zahraničního studijního pobytu. Objednavatel odpovídá pojištěnému pouze za součinnost a za předání informace o podmínkách a rozsahu pojištění.

 

9. Víza

Zřizovatel zašle objednavateli patřičný formulář žádosti o vízum k vyplnění společně se seznamem potřebných dokumentů k vyřízení víza. Objednavatel uhradí všechny vízové poplatky včetně vyřizovacího poplatku zprostředkovatele předem. Za nutné součinnosti klienta podá zřizovatel žádost o vízum (mimo USA). Zřizovatel nemůže zaručit udělení víza.V případě neudělení víza je objednavatel povinen uhradit případné storno poplatky ve škole a další prokazatelné náklady.

 

10. Reklamace

a) Objednatel má právo provést reklamaci, pokud pobyt či program neprobíhá podle stanovených podmínek, či kvalita nebo rozsah služeb neodpovídá sjednanému mezi zprostředkovatelem a objednatelem.
b) Objednatel je povinen možnou reklamaci uplatnit okamžitě v místě čerpání služeb u dané školy nebo u delegáta (v případě doprovázeného skupinového kurzu pro děti a mládež). V případě reklamace kvality ubytovacích služeb či stravy je nutno okamžitě provést reklamaci v kanceláři školy zajišťující ubytování, aby mohla být provedena okamžitá náprava ke spokojenosti objednavatele. Na zpětnou reklamaci těchto služeb nebude brán ze strany zprostředkovatele zřetel.
c) Ve dnech státních svátků a v čase prázdnin, kdy na zahraniční jazykové škole neprobíhá vyučování, nemá objednavatel nárok na finanční odškodnění.

 

11. Závěrečná ustanovení a platnost

a) Objednatel je zodpovědný za pravdivost údajů uvedených v závazné přihlášce.
b) Tyto smluvní podmínky, společně s informačními přílohami, jsou nedílnou součástí přihlášky. Podpisem cestovní smlouvy ze strany objednavatele a zprostředkovatele, objednavatel potvrzuje, že tyto podmínky jsou mu známy, souhlasí s nimi a přijímá je v plném rozsahu.

Mr. Ubik Company © 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode